26.11.09

Krossat glass upp till knäna.

Skurit upp fingrar och armar på glassplitter. Det finns en viss njutning med att sitta i skiten. Allt är redan kaos som det är. Man kan kosta på sig att säga "Fuck det här nu går jag och tar en cigg" eller ställa ner lådan som man samlar glas i där man står för att dansa lite grann. Bara lite. Fuck it. Det går inte ut över någon. Jag vet att jag kommer behöva fixa allt i slutändan så det är lugnt. Precis efter att man plockat ut glassplitter från valfri kroppsdel så blir man lite försiktig. Det är okey i några sekunder. Sen måste man bli lite vårdslös igen. Annars hinner man inte. Man kan inte peta sig fram här i livet. Ramla och slå dig. Res dig upp och borsta av knäna. Spring så fort du kan igen. Sicksack mellan folk. Över någons ben. Under ett hav av krossat glas.

Snart går solen upp och då är det min läggdags. En film, en nattmacka och en cigarett. Love life. Det var förresten någon som klämde mig på rumpan inatt. Bekräftelse for the win Hahahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar