22.7.10

Ingen sköjjar en sköjjare!

Hur har du det med själen pöjk? Hur plåstrar du om dina sår? Vad gör du när du får pungsparkar av ångest? Jag ska måla en bild av min lösning. Slänger ett öga på att göra listan. Att göra vid minsta förnimmelse av ångest -listan that is. Äta. Gör det nu. Diska. Ingen dålig ide. Tredje avslutat. Bygga skate. Har en ide och allt jag behöver. Då så. Jag vet vad jag ska göra idag. Jag har ett schema. Ångesten? Well, det där är bara känslor. Dem är välkomna att stanna i min arma kropp hur länge dem vill. Fast nu när jag har ett gäng saker som känns meningsfullt på g så är dem nog redan på gång att dra vidare. Apajävel. Tills nästa gång, plocka med dig bättre ammo. Du och din vän, varenda än kommer att få smaka på däng! BLAOW!

1 kommentar:

  1. Den här texten gjorde mig väldigt glad, hur den är skriven och vad den säger. Jag tänker att jag ska ha en konkret och specifik Att göra vid minsta förnimmelse av ångest-lista. Bra idé! Tack för den!

    SvaraRadera