16.12.09

Cancermannen.

Den enda mannen som får mig att äcklas av rökning. Dem borde ha en bild på honom på cigarettpaketen. Kanske inte. Jag fortsätter gärna röka ett tag till. Fast det känns som att det är han om någon som kan få mig att sluta. Avsnittet avslutades med ett fortsättning följer. Inte alls med andra ord. Hur förklarar man för någon som man inte träffat på flera månader att man måste se ett avsnitt Arkiv X? Det gör man inte helt enkelt. Vilken säsong är vi på? Vilket avsnitt? Jag tror jag måste ladda ner det så jag kan se fortsättningen utan tära på någon relation. Undra om Antipiratbyrån tycker det är en anledning bra nog. Det gör de såklart inte. Kapital går före liv. Jag sa vad Mårten sagt tidigare. Ni som vet ni vet. Resten får fantisera. Eller läs upp er Looptroop och Arkiv X historia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar