21.12.09

when i say hip..

..Så säger du 'håll käft, jag säger inte ett skit' och jag respekterar det. Lyssnar på Sage Francis, tvättar och diskar. Det tog ett tag innan jag lyckades starta igång dagen. Moment 22 medicin. Efter ett kort samtal till Stefan lyckades jag spy ut vad jag behövde. Slutade frysa och gäspa. Kokade upp en latte och började diska. Slet av överkasten till min nya soffa med kvarhängande tvivel över återställandet. Knackade på hos Cajsa för att fråga om strykjärn. Underbar med grannar som man kan våldsgästa. Som har samma umgängeskrets. Vi bestämde att vi ska ha en dunderstor julfrukost innan vi tar julfirandet hem till Stefans kråka. Det här är första gången jag skriver om konkreta saker i min blogg, hoppas att det fortfarande kan underhålla. Som om jag hade en gigantisk publik innan. God Jul.

1 kommentar:

  1. hallå jag läser!!!! Har dig på min fucking rss-läsare c
    och allt. God Jul!

    SvaraRadera