16.10.09

Change is the pain of the game.

Camden luktar inte längre skunk. Bron är punktmarkerad och jag är inte längre intresserad av oddballs. Även om de hade en Dervish i skyltfönstret. Derägglade på skönheten sedan traskade jag djupare ner längst minnernas väg. Cyberdog har flyttat och det ska vi inte ens gå in på. Jag var oberörd.

Soho har bögar och kaffe i solen. Det är så mycket bättre. Ska försöka återkomma dit i jakt på skivor. Musiksmaken har under många år cirkulerat kring hiphop, dnb och på senare dagar dubstep och stoner rock. Nu är jag äntligen sugen på elektronika. Det är jävligt stort. Har fått för mig att allt kommer falla på plats när jag hittar den där låten. "untz untz untz whoa!". Man är med andra ord fucked. Jag behöver peppmusik. En till vinter med Atmosphere är inte okey. Jag säger som i Farväl Falkenberg, fast mindre. "Aldrig mera vinter med Atmosphere och Burial".
Step in to the pepp.

4 kommentarer:

  1. Men Atmosphere och Burial är ju så bra.. Jag ska åtminstone spendera vintern här ute i skogen med dom. När kommer du och hälsar på?

    SvaraRadera
  2. Haha jag kommer när du lovar att pausa självmordsmusiken :P Vi kan lyssna på Bobby McFerrin och Louis Armstrong over and over and over!! :D

    SvaraRadera
  3. Jag lyssnar på vad som helst bara du kommer hit!

    SvaraRadera