10.10.09

Förvandlingen.

En gång i månaden så har vi queerklubb. Den heter Backlash och dem spelar rätt fet musik. Sist så hittade jag ett bögskärp. Det var stort och glittrigt. Allt var glittrigt den natten. Efter att jag borstat bort de mesta glittret från bögskärpet så gjorde jag det till mitt. Igår så hade jag inte på mig mitt bögskärp. Inte för att jag är rädd att någon bög ska se det och anklaga mig för stöld. Nej, jag gillar bara inte att jobba i det. Jag är för rädd om det.I second hand butiker har jag varit på jakt efter halsdukar som matchar med min grå kappa. Igår så hittade jag tre bögscarfar. Dem tog jag med hem. Planen är att tvätta dem men i slutändan så sprutar jag nog bara lite parfym på dem. Kanske lägger dem i frysen eller vädrar dem. Vad fan vet jag. Poängen är iaf att jag sakta men säkert håller på att förvandlas till bög. Nu vet ni. Jag är ute ur garderoben innan jag ens hittat alla kläder att ha på mig. Ute innan förvandlingen är klar. Tjejer, jag tror ni har eran sista chans. Min estimerade tid som straight beräknas till ett halvår. Här är August Dahllöf, jag rapporterar sanningen.

3 kommentarer:

  1. Hahahaa. Men för att vara seriös för en stund, varför inte.. Jo, vänta.. jag vet.. Och du vet nog också.

    SvaraRadera
  2. Nice -- A scarf is all it takes to be queer, Agge! Sorry I had to send this anonymously but they wouldn't let me comment otherwise.

    - Mia

    SvaraRadera
  3. Zandra, im not saying that you don't know what your talking about. But i don't know what your talking about.

    Mia. I would'nt say that the scart is all that it takes. But its a good start :D

    SvaraRadera