1.10.09

Dåligt kaffe i Linköping. Jag längtar till Malmö och jag längtar till Simpan.

Tror jag försökt dricka fem koppar kaffe idag. Alla har smakat illa. Vissa riktigt illa. Dem andra bara illa. Fått reda på att en stridsyxa jag grävt ner blivit något helt annat. Ja det var väll handlingen som var viktig antar jag för efter det så har jag mått rätt bra i just den frågan. Jag har också en fin lägenhet. Humor är det i alla fall. På högsta nivå. Vet inte ens hur många gånger jag berättat den historien för folk. Dem visste knappt om det. Mår inte helt hundra i magen och det har ingenting med kaffet att göra. Är varken hård eller lös. Jag har däremot en liten knut som ligger där. "Don't deny that sick feeling in your stommach" Som Sage sjunger i the cure. Tror inte jag kan göra så mycket åt den ikväll. Har matat och klappat den. Tror det är dags att låta den vila. Innan apan vaknar. Fuck apan.

1 kommentar: