14.9.09

Håller det äkta

Har alltid sagt att vad man än skapar så är det äkta. En spegling av dig och vart du är. Äkta pengaintresse, äkta arslen, äkta bull eller äkta själ. Det är det som är frågan. Äkta konst.

Ordet är söndertuggat och kvar är bara innebörden. Lyssnar igenom mixar som jag spelat in. Konstigt nog är det bra den första som jag någonsin spelat in som jag verkligen gillar. Den är inte så bra i mixarna men jag lyssnar fortfarande på den till och från. Ett och ett halvt år gammal. Jag håller på att bygga ett nytt mixtap, ett äkta. Tänkte spela in det på kassettband. För er som inte har turen att få smaka på den riktiga varan så kommer en digital version att droppas här på bloggen. Tills jag spelat in något som jag är nöjd med så får ni nöja er med den här.

Agge - Morning glory (naked)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar