26.9.09

TreadTrashers back at it.

50 anledningar att ha sex förutom kärlek...


Ok, häromdan tittade jag på "How I met your mother", i brist på annat.
Dom diskuterade (typ as always) sex...
Det blev så att dom skulle göra en lista på 50 anledningar att ha sex,
_förutom_ kärlek...
Men eftersom att dom inte nämnde alla anledningar blev jag nu nyfiken på om detta går...
So here we go, jag startar med det första som ploppar upp i mitt huvud...


1. One-night-stand
2. KK
-------------------------------
En hel del skit och en hel del skratt senare










august
  nästan en halvtimme sedan

58. För att man betalat för det.



august
  typ en kvart sedan

59. För att man fått betalt för det.



august
  typ en kvart sedan

60. För att man verkligen verkligen vill ha det där 
jobbet.



august
  typ en kvart sedan

61. För att pappa har druckit igen.



jonasone
typ en kvart sedan

62. For att hon var medvetslos.



august
  några minuter sedan

63. För att någon frågade hur många eldsjälar det 
krävs för att skruva i en glödlampa.



jonasone
några minuter sedan

64. For att "Hon var sa jaaaavla sexig nar hon stog 
dar i sin pyamas med nallen i hand och ville att 
pappa skulle lasa saga."



august
  några minuter sedan

65. För att någon la daterapes i mitt glas.



jonasone
några minuter sedan

66. For att "Jag ska fan ha valuta efter att lyssnat 
pa allt tjat om hennes smink och olika designers."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar